چن وقته دیگه شانس باهام یار نیست! یا خنگ شدم!

نمی دونم نمره هام چرا انقد اومده پایین!

21 ام آزمون داریم!! اولین آزمونمه! اصلا نمیخوام فکرشم بکنم که ترازم از 6000 پایین تر بشه!!

به بچه ها نگفتم ولی به 7000 فک میکنم! میخوان مسخرم کنن! اگه هم 7000 نشم خیلی ضایس یا ضایع میشم به عبارتی!!

این زبانم شده بلای جون!!

کلا تو همه چی افت کردم! هر چیم فک میکنم دلیلشو نمیفهمم!! یعنی درسا سخت شدن؟

گیراییم اومده پایین؟

اگه درس بخونم جواب معکوس میگیرم؟!


اوفففففففففففففففففففففففففففففففففف


من تراز 7000 میخوام! همه رو باید 70% بزنم!

خدایا! به امید تو!

نظرات 2 + ارسال نظر
تو پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

زندگی همین جوریه.
افت و خیز داره.

علی چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ http://matroke.blogsky.com

یادمه اون موقع ها که قلم چی شرکت میکردم بهترین ترازم 6200 شده بود.تراز 7000 رتبه های یکرقمی میاوردن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد